12/05/2026
Σήμερα είχα τη χαρά και την τιμή να βρεθώ στο 4ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου μαζί με τους μικρούς μας φίλους και να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε γνώσεις και να λύσουμε απορίες σχετικά με τις μέλισσες. 🐝
Ήταν μια μοναδική εμπειρία για μένα και ελπίζω το ίδιο όμορφη και για τα παιδάκια, γιατί μέσα από τα βλέμματά τους, την προσοχή και την αφοσίωση που μου έδειχναν, κατάλαβα πως πραγματικά απόλαυσαν αυτό το μικρό ταξίδι στον μαγικό κόσμο της μέλισσας.
Στο τέλος μοίρασα στα παιδάκια κάποιες ζωγραφιές, ώστε να αποτυπώσουν σε χαρτί αυτό που είχαν στο μυαλουδάκι και τη φαντασία τους… και το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του! 🎨🐝
Ευχαριστώ θερμά τους εκπαιδευτικούς για την πρόσκληση και τη φιλοξενία, αλλά και τα παιδιά για την αγάπη, τις υπέροχες ερωτήσεις, το όμορφο δώρο και τα ζεστά τους χαμόγελα! 💛🐝