01/01/2024
H Γ’ Τάξη του Γενικού Λυκείου Άστρους, μετά από μια βραδιά γεμάτη γέλιο και διασκέδαση, στην παράσταση του stand-up κωμικού Σπήλιου Φλώρου που διοργανώθηκε στο Ίδρυμα Μνήμη «Αγγελικής & Λεωνίδα Ζαφείρη», θα ήθελε να απευθύνει ευχαριστίες στους φορείς που συνετέλεσαν στην πραγματοποίηση και την ομαλή διεξαγωγή της εν λόγω παράστασης.
Αρχικά, θα θέλαμε να ευχαριστούμε βαθύτατα το Δ.Σ. του Ιδρύματος Μνήμη «Αγγελικής & Λεωνίδα Ζαφείρη», και τον κ. Νικόλαο Γαϊτάνη προσωπικά, για την απλόχερη παραχώρηση της αίθουσας σε εμάς για τις ανάγκες τις εκδήλωσης, αλλά και τον κ. Γιάννη Δράνια για την άψογη συνεργασία μας και την ενεργό συμμετοχή του στη διεκπεραίωση της παράστασης. Ευχαριστούμε τον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας και τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Καμπύλη για την ενεργή υποστήριξή του στη δράση μας αυτή, καθώς και τις «Ασφάλειες Σαβούρδος» για την χορηγία του δώρου της κλήρωσης. Ακόμη, ευχαριστούμε τα καταστήματα στα οποία έγινε η προπώληση των εισητηρίων, το DejaVu Cafe Bar, το Nodo Coffee & Eatery, το Καταφύγιο Bar και το κατάστημα Θερμογιάννης, καθώς και όλα τα τοπικά Μ.Μ.Ε. που βοηθήσαν ανιδιοτελώς στη διαφήμιση και προώθηση της εκδήλωσης μας στην ευρύτερη περιοχή της Αρκαδίας –και όχι μόνο.
Τέλος, ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους ανθρώπους, μικρούς και μεγάλους, που μας τίμησαν με την παρουσία τους και συνάμα ενίσχυσαν οικονομικά τις δράσεις της τάξης μας. Θέλουμε να ευχηθούμε, επίσης, στο μαθητή και νικητή του μεγάλου μας δώρου, Τάσο Μπαρλά, καλή διασκέδαση στη Σαντορίνη. Ελπίζουμε πραγματικά να διασκεδάσατε με τον Σπήλιο Φλώρο, την Δήμητρα Νικητέα -τους οποίους ευχαριστούμε εξίσου- και την παράστασή τους «Ακάλεστος στο Πάρτυ», όπως ακριβώς και εμείς, και να σας χαρίσαμε μερικές όμορφες στιγμές γέλιου και χαράς, λίγο πριν αποχαιρετήσουμε το 2023!