26/09/2020
Hei kaikille, eletään toivossa että jospa ensi vuonna päästäisiin taas pitämään RaisioLasten tapahtuma uusin voimin ja ideoin, vanhat tekijät ja uudet tervetulleita mukaan.
Kyllä tää covid vielä selätetään 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰