12/06/2026
Perjantaina 26.6 klo 19 alkaen Meripavilijongilla 🎶
Noora & Niina-Maria esittävät suomalaisen kevyen musiikin helmiä - rakastettuja kappaleita vuosien varrelta sekä uudempia säveliä kotimaisilta artisteilta ✨️
Sisarusten äiti Kaija-Leena muistetaan 80-luvulta Polaria-orkesterin solistina, joka kiersi Polaria-orkesterinsa kanssa ympäri maakuntaa ja esiintyi myös Meripaviljongilla. Nyt musiikillinen tarina jatkuu seuraavan sukupolven voimin.
Niina-Maria: Laulu
Noora: Kosketinsoittimet sekä taustalaulu
Lämpimästi tervetuloa kuuntelemaan 💛
Lippu 5e.