11/12/2025
Pöyhölän perinteisissä jouluruokailuissa on tällä viikolla ollut taas pienet suhinaviikot vakioasiakkaiden ryhmien palvelussa🥰
Osaatko arvata, kuinka kauan "vähän kokeneemmalla"
(ei siis Saarioisten äiti) ammattilaisella menee normaalin 50 hengen Pöyhölän jouluruokailun teossa, kun kaikki tehdään ilman kompromisseja, mm kuoripäällisistä juureksista/perunoista, kinkkujen paistosta, kalojen graavauksesta ja lukemattomasta tuoreiden raaka-aineiden pilkkomisesta salaatteihin ja kakkujen teosta lähtien itse?
Tämän viikon kellotuksella voin kertoa, että ennen ruokailua n. 45 tuntia pelkkää keittiötyötä ja siihen sitten tarjoilut ja siivoilut, varailut, raaka-ainehankinnat, leipien leipomiset ym päälle.
Esimerkiksi imelletyn perunalaatikon prosessi pöytään kestää 10 tuntia, siitä viimeiset kolme tuntia uunissa.
Toivottavasti tämä on jälleen kerran kuitenkin realisoitunut myös laadussa ja maussa tämän(kin) viikon asiakkaille.
Ainakin tämä on sitä ruokakulttuuriperinnön ylläpitämistä😍
Jos joku vielä haikailee tähän 30 hengen minimiryhmäkoolla normaalisti tarjottavaan Joulupöytään, niin tiistaina 16.12.2025 on vielä pienryhmäpäivällisellä klo 18.00 paikkoja vapaana.
Sinne voi tänään/huomenna varaamalla saada paikan ilman minimiryhmäkokoa eli vaikka kahdestaan.
Muut päivät on valitettavasti täynnä.
Varaukset 050 4009819 tai [email protected]
Kiitos jälleen kerran kaikille Pöyhölän asiakkaille ja leppoisaa joulun odotusta❤️