13/01/2026
Heips kaikki maailman ihanimmat seuraajat, asiakkaat, ystävät❣️
Pöytäliina lounaskahvila sulki ovensa joulukuussa.
Haluan nyt kiittää sydämestäni teistä jokaista, joka minulle mahdollisti tämän 3 vuoden maailman upeimman kokemuksen ja mahdollisuuden.
En olisi ikinä uskonut, että minä ihan tavallinen Tiina sain ikioman kahvilan jota pyörittää. En tuolloin 3 vuotta sitten osannut edes arvata mitä kaikkea se tuokaan mukanaan. Sain työn lisäksi mitä rakkaimmat työkaverit Kanneltalosta, sain asiakkaista ystäviä, sain kuunnella satoja jollei tuhansia tarinoita, sain nädä ihan uusia vauvoja ja upeita lähes 100 vuotiaita vanhuksia. Sain tavata tämän päivän upeita artisteja ja tehdä heille ruokaa, pääsin esityksiin. Pääsin tutustumaan nuoriin, juurikin niihin pahamaineisiin, heihin joista kuoriutui upeimmat herrasmiehet, selviytyjät joiden monikaan ei uskonut ikinä olevan kunnon kansalainen.
Näitä nuoria oli minulla kymmeniä harjoittelemassa ja oppimassa, m***a voi niin minäkin opin heiltä suunnattoman paljon 🩷
Viime kevät kuitenkin teki tepposet ja talolla alkoi olemaan aika paljon häiriöitä joista useat asiakkaat laittoivat minulle palautetta, etteivät enää halua tai uskalla tulla talolle lounaalle tai kahville, myös yleinen taloustilanne on niin huono, että se alkoi näkyä erittäin suuresti myös minulla, joten kesän mietittyä jouduin toteamaan, ettei minun ole enää taloudellisesti mahdollista pitää tätä minun unelmaani yllä. Raskain mielin, sydän ihan kallellaan jouduin sanomaan yritykseni irti Kanneltalolta.
Tällä hetkellä pyöritän pienimuotoisesti cateringia, eli jos maistuu kotiruoka, sitä on helposti tilattavissa minulta kotiin kuljetettuna. Tästä lisää lähipäivinä!
Tai jos jollakin on mukavaa työtä tarjolla kätevälle emännälle, saa laittaa erittäin mielellä vinkkiä ja linkkiä niin minä mielelläni hyppään mukavaan remmiin mukaan.
Kiitos rakkaat kaikesta ja toivottavasti nähdään taas pian jollain tavalla.
❤️: Tiina