18/06/2026
Vilken fin vår vi har haft tillsammans med er💛 Ett stort tack till alla som har besökt våra evenemang och gjort Kulturhuset Karelia till en levande mötesplats. Nu tar vi lite sommarpaus, men redan i augusti är vi tillbaka med nytt program! Tills dess önskar vi er en riktigt härlig sommar🌼