19/06/2018
Bueno amigos del Compos Beer Fest, ya se acabó esta segunda edición y sólo tenemos palabras de agradecimiento para todos los que participasteis de alguna manera en nuestra fiesta.
Gracias a los amigos/as de todas las fábricas de cerveza.
Gracias a la gente de las Foodtrucks y stands de comida.
Gracias al concello de Santiago, policía y bomberos ....
Gracias a Carlos de " la Atlantica", a Héctor del ¨ Bandullo do lambón¨, a las emisoras de radio y prensa por la difusión.
Gracias a los músicos, talleres, DJ’s...
En definitiva, Gracias a todos/as por este año que a sido espectacular en todos los sentidos.
Compos Beer Fest 2019 promete ...😘🍺🍺🍺
Posdata: mereció la pena aplazar la fiesta XDXD
Xa rematou a segunda edición do Compos Beer Fest e só temos palabras de agradecemento pra tódolos que participastes dalgún xeito na nosa festa.
Grazas aos amigos/as de tódalas fábricas de cervexa.
Grazas á xente das food trucks e paradas de comida.
Grazas ao Concello de Santiago ,policía e bombeiros...
Grazas a Carlos da "Atlántica", a Héctor do "Bandullo do Lambón", ás emisoras de radio e prensa pola difusión.
Grazas aos músicos,obradoiros.DJ´s...
En definitiva, grazas a tod@s por este ano que foi espectacular en tódolos sentidos.
Compos Beer Fest 2019 promete...
Posdata:: mereceu a pena aprazala festa