07/01/2026
✨ Des de dalt, tot es veu diferent…
I malgrat que el mal oratge ens va obligar a anul·lar la cavalcada, la màgia va trobar el seu camí i la recepció a Ses Majestats els Reis Mags 👑👑👑 es va viure dins l’església, envoltada d’il·lusió, mirades brillants i somriures dels més menuts.
Des de la Comissió de Reis, volem donar les gràcies a totes les famílies per la seua comprensió i per omplir l’església d’escalf, respecte i emoció en un dia tan especial.
Amb aquesta bonica imatge captada des de la part alta del temple, ens acomiadem fins al pròxim any, guardant al cor cada gest, cada aplaudiment i cada instant viscut. 💫
Gràcies per fer possible que, passe el que passe, la màgia sempre continue.
Fins l’any que ve, Reis Mags 🤍👑✨
——
✨ Desde lo alto, todo se ve diferente…
Y aunque el mal tiempo nos obligó a cancelar la cabalgata, la magia encontró su camino y la recepción a Sus Majestades los Reyes Magos 👑👑👑 se vivió dentro de la iglesia, rodeada de ilusión, miradas brillantes y sonrisas de los más pequeños.
Desde la Comisión de Reyes, queremos agradecer a todas las familias su comprensión y por llenar la iglesia de cercanía, respeto y emoción en un día tan especial.
Con esta bonita imagen captada desde la parte alta del templo, nos despedimos hasta el próximo año, guardando en el corazón cada gesto, cada aplauso y cada instante vivido. 💫
Gracias por hacer posible que, pase lo que pase, la magia siempre continúe.
Hasta el año que viene, Reyes Magos 🤍👑✨