15/05/2026
Bon dia família!! ☀️
Com anem? Espero que amb ganes de fer coses manuals i descansar una mica dels trastos electrònics que avui dia ja ho fan tot per nosaltres 😅
Sí sí… segurament ja sabeu de què parlo… ho heu endevinat: toca fer guarnit!! 🎨✂️
📅 Dissabte 23 de maig
🕚 A partir de les 11 h
📍 Local del carrer Alcolea, 47
Hi haurà feina per a tots els gustos:
pintar, retallar, enganxar, xerrar, riure… i fins i tot també us podreu endur alguna cosa per fer a casa si us animeu 😜
Si us voleu quedar tota la jornada, serà genial!
🍲 Per dinar hi haurà mandonguilles i, si us ve de gust portar alguna coseta per compartir, serà més que benvinguda.
I si només podeu passar una estona, també ens farà molta il·lusió veure-us! 💛
Us hi esperem amb moltes ganes!! 💪✨