06/12/2025
**“Març de 2013.
Una data que quedarà gravada a la meva memòria per sempre més.🎧✨
En motiu del meu 25è aniversari com a discjòquei, vam viure una tarda - nit única: el “I Festival DJ’s Llegendes del Remember”. 🔥
Per primera vegada en 25 anys, vaig aconseguir reunir en un mateix escenari a tots aquells grans Discjòqueis que des del 1988 havien estat font d’influència de la meva inspiració musical i artística.
Un festival inèdit i espectacular, ple d’emocions que encara avui ressonen amb força🎧
Compartint cabina amb les Llegendes que van influir i definir a tota una generació:
Frank Arjona · Jordy Club Sound · Dani Hierro · Fran Lenaers · Frank i, substituint Ramón Moya a causa d’una indisposició, Josel 🙌🎧 i amb la força, la creativitat visual i la personalitat artística de VJ Sínoca. 🎛️✨
Un Mega Mix de New Wave, EBM, Industrial, Post-Punk, Gothic Rock, Folk Rock, Glam Rock, Technopop, ..., i l’emergent Futurepop amb el que he continuat evolucionant com a discjòquei des de finals dels 90’s, que es va manifestar i que va ressonar com mai abans!
Un viatge musical que va transformar aquella nit en un record únic i inesborrable🎧
Una trobada memorable d’una generació de Discjòqueis forjada en Temples Mítics i molt probablement irrepetibles de la nostra Cultura Musical, on tots vam tenir el gran privilegi de ser els autèntics Mestres de Cerimònies!
Sala Estrella, Techno 2, Parròquia, Zwei, Florida 135, Pacha, Cocoa, Spook Factory, A.C.T.V., Coliseum, Lokal, Andros, 242 Barcelona Club, BCN Future Club, KWM, Comic’s i Kodigo, i també el segell, Megabeat Records. ✨🔥
Gràcies per formar part d’aquell moment històric🎧
2013… 25 anys… i el seu llegat i la seva influència continuen intactes només 12 anys després. ✨🔥