28/05/2026
"عرايسنا الحلوين بعد اذنكم بلاش عدد كبير مع العروسه وقت استلام الحجز ياريت مرافق واحد بس عشان تركزى ف الفستان وكل تفاصيله و تختارى اكسسواراتك وكل حاجه تخص يومك و تستلمى حاجتك وانتى راضيه عن يومك معنا وياريت الالتزام ب الايصال بتع حضرتك وكل التعليمات المكتوبه فيه زى(البطاقه - التأمين) و الدخول هيكون من البوابه الخلفيه المتواجدة ف شارع مسجد التحرير عشان المول هيكون مقفول ايام العيد واحنا هنكون ف انتظاركم ف المكان من الساعه 12.وربنا يديم ايامكم كلها فرح وسعاده وكل عام وانتم بخير👰♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💯