22/05/2016
دخلت كتير مشرحه ...ودخلت علي ناس لسه مُحتضرين ...ووقفت كتير في غُسل ميت ...بس شاء القدر اني اروح اغسل شاب بأيدي من فتره وكان في سني وكانت اول مره اغسل فيها ..... مش قادر اقولك الاحساس ! ولا هعرف اوصفهولك ..بس اصعب لحظه لما قصتلوا لبسه بالمقص وكأن لبسه ليس له قيمه وكان ماركه عالميه ...ببُصلوا وعارف هو نفسوا يقول ايه ..!! واللحظه الاصعب والاصعب لحظه لف الكفن وتعطيره بالمسك وقفله الشريطه الاخيره ....لحظه "فراق" علي كل غالي وحبيب ...اصعب لحظه تثبتلك انك كنت في حلم ....اصعب لحظه وانت بتنتقل من عالم لعالم تاني وهل نجحت ولا سقط ..؟ عالم بدون صديق ولا مساعد ولا وزير ....نفسي نفسي !!!
لو لسه عايش وبتقرأ كلامي احمد ربنا والحق توب وحس بكل شهيق وزفير خارج وداخل منك ....انت لسه فيها.....الحق !!!!
( وَكُلُّهُمْ آتِيهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَرْدًا ) #منقول