06/05/2014
Så er ballet slt :-)
Så er der gået et par dage med at rydde op og få styr på sagerne, så her er en lille kommentar fra mig :-)
Tak til alle der mødte op og var mad til at støtte og holde en fed fest. Tak til alle bands der gav et forrygende show. Tak til de bands der mødte op men ikke kom på og tog det med oprejst pande, jeg satser på at råde bod på dette senere på året. Tak til alle hjælpere på pladsen. Tak til V.I.P. for totalt i orden lyd og lys. En særlig tak til mine naboer, Åse, Poul og "Bedste", der har været til kæmpe hjælp under hele min planlægningen og hjulpet med at få det hele op at stå.
Arrangementet endte med et lille underskud, svarerende til at der manglede ca. 200-300 gæster. Når jeg tænker på at der blev rykket 4 mdr. ud af min kalender i vinter p.g.a. et lille besøg på sygehuset, 4 mdr. hvor der skulle have været lavet reklame m.v., så syntes jeg selv at det er gået meget godt :-)
Jeg har indledt et samarbejde med leverandøren af telt lys og lyd, V.I.P. i Sønderjylland, så det nu ligger fast at jeg laver "Skraaningen 2015" til næste år, hvis altså kommunen m.v. også syntes at det en go´ide ;-)
Husk at holde øje med, Skraaningen Cover Band Festival 2015 :-)
Til sidst lige lidt bræk!
Der har iflg. lyd og lys mænd, været 8-10 gæster til "after-party" efter at festen var lukket, dem vil jeg gerne tale med, da der er et par udfald vedr. dette. Ring eller skriv hvis i har hørt eller set noget!
Derudover har et par musikere mistet udstyr, bl.a. et pedalsæt i en lille taske og en kasse med mikrofoner! Hvis der er en der ved en fejl har fået noget med hjem, vi var jo "glade" :-) , så må i gerne lige henvende jer.
Tusind tak til alle for en fed fest :-)
Rock On!
En glad, Henrik Haue, 22668854