Skraaningen Coverband Festival Lørdag d. 3. maj 2014

Skraaningen Coverband Festival Lørdag d. 3. maj 2014 "Skraaningen" er en endags, cover-band-festival med - alt hvad hjertet begærer - hvis man er til en lille forfriskning, go´mad, og Rock´n Roll.

"Skraaningen er en endagsfestival hvor der spilles musik fra
klassiske Rock bands fremført af nogle af de bedste danske
Cover-Bands.
- Den 3. maj 2014 skal der bl.a. spilles Rolling Stones, Thin Lizzy,
Creedence Clearwater, Bruce Springsteen, Deep Purple, AC-DC og
ikke mindst John Mogensen :-).
- Imens der spilles op til narrestreger kan der nydes forfriskninger
i "Skraaningens" 6 barer, der er

blevet sponsoreret af forskellige
restaurationer fra Vejles natteliv.
- I Restaurent "Skraaningen" Serveres der tre gange i løbet af
dagen, en Stenalder-Buffet med helstegt Lemosin-kalv og tilbehør. I restaurenten er der plads til ca. 200 siddende gæster, der vil
blive underholdt af "Skraaningens" eget Hyggeorkester.
- Hvis man er nogle stykker, kan man købe sit eget faste bord på
pladsen. Bordene er placeret på to terrasser, et på hver side at
Lyd-Tårnet, midt på pladsen.
- På festival pladsen er der desuden lagt vægt på at forholdene
på arealerne er optimale, så man kan holde sig kampdygtig i de,
over tolv timer festivitassen varer. Der vil være opstillet toiletvogne
med rigtigt sanitet i stedet for "gummipotter", lys på gangarealer,
tørre sti systemer, og "Roller-park-only" foran scenen, hvis man
skulle sidde i rullestol.

24/12/2014

Glædelig Jul og godt nytår til alle herinde, især dem der kom og satsede og hjalp med til et brag af en koncert. Ikke alt gik som det skulle, men alt begyndelse er svært, har jeg hørt de første 1000 gange siden den 3. maj :-) Til andre der skulle få samme ide, kan jeg fortælle at det ikke er en god ide at tro at man kan stå for det hele ene mand :-)
Det er stadig usikkert om der bliver bal i 2015, det er ikke viljen der mangler, men bl.a. er det ikke muligt at låne sidste års plads p.g.a. en psychotisk nabo :-) hvilket faktisk var det mest tidskrævende i 2014!!!!
For at være lidt på forkant med det senere forløb, må interesserede. hjælpere, bands m.v. gerne skrive sig ind herunder, så vil jeg vende tilbage.

Glædelig Jul og Godt Nytår,

m.v.h.

"Skraaningen"
v/ Henrik Haue

01/09/2014

En ny dansk musikfestival er på vej. For første gang siden Midtfynsfestivalens fallit i 2004 vil Fyn til næste år lægge muld til en stor dansk rockfestival.

07/05/2014

Lige lidt bræk!

Der har iflg. lyd og lys mænd, været 8-10 gæster til "after-party" efter at festen var lukket lørdag aften, dem vil jeg gerne tale med, da der er et par udfald vedr. dette. Ring eller skriv hvis i har hørt eller set noget!
Derudover har et par musikere mistet udstyr, bl.a. et pedalsæt i en lille taske og en kasse med mikrofoner! Hvis der er en der ved en fejl har fået noget med hjem, vi var jo "glade" :-) , så må i gerne lige henvende jer.

M.v.h. "Skraaningen"

06/05/2014
Så er ballet slt :-)Så er der gået et par dage med at rydde op og få styr på sagerne, så her er en lille kommentar fra ...
06/05/2014

Så er ballet slt :-)

Så er der gået et par dage med at rydde op og få styr på sagerne, så her er en lille kommentar fra mig :-)

Tak til alle der mødte op og var mad til at støtte og holde en fed fest. Tak til alle bands der gav et forrygende show. Tak til de bands der mødte op men ikke kom på og tog det med oprejst pande, jeg satser på at råde bod på dette senere på året. Tak til alle hjælpere på pladsen. Tak til V.I.P. for totalt i orden lyd og lys. En særlig tak til mine naboer, Åse, Poul og "Bedste", der har været til kæmpe hjælp under hele min planlægningen og hjulpet med at få det hele op at stå.

Arrangementet endte med et lille underskud, svarerende til at der manglede ca. 200-300 gæster. Når jeg tænker på at der blev rykket 4 mdr. ud af min kalender i vinter p.g.a. et lille besøg på sygehuset, 4 mdr. hvor der skulle have været lavet reklame m.v., så syntes jeg selv at det er gået meget godt :-)

Jeg har indledt et samarbejde med leverandøren af telt lys og lyd, V.I.P. i Sønderjylland, så det nu ligger fast at jeg laver "Skraaningen 2015" til næste år, hvis altså kommunen m.v. også syntes at det en go´ide ;-)

Husk at holde øje med, Skraaningen Cover Band Festival 2015 :-)

Til sidst lige lidt bræk!
Der har iflg. lyd og lys mænd, været 8-10 gæster til "after-party" efter at festen var lukket, dem vil jeg gerne tale med, da der er et par udfald vedr. dette. Ring eller skriv hvis i har hørt eller set noget!
Derudover har et par musikere mistet udstyr, bl.a. et pedalsæt i en lille taske og en kasse med mikrofoner! Hvis der er en der ved en fejl har fået noget med hjem, vi var jo "glade" :-) , så må i gerne lige henvende jer.

Tusind tak til alle for en fed fest :-)

Rock On!

En glad, Henrik Haue, 22668854

01/05/2014

Så er det ved at være tiden hvor man venter med at købe billet til indgangen. Hvis i køber på nettet, så husk kvitteringen!!!

Til de morgen friske tilbyder vi gratis kaffe og rundstykker fra klokken 10.00 på lørdag. Desuden kan man købe billetter til forsalgsprisen på kr. 200.- frem til klokken 12.00 hvis man møder op.

Alle er selvfølgelig stadigvæk velkomne til at komme og gi en hånd :-) Det koster ikke noget at være med ;-) kom gerne fredag morgen :-)

Ring hvis i bli´r væk :-) Haue, 22668854

Go´ aften..........

28/04/2014

Festivalen på Skarø ligger midt på Skarø, midt i Det sydfynske Øhav, midt i den danske sommer. Altid i uge 31. Køb billet på www.skaroefestivalen.dk - før der bliver udsolgt

Hør VLR fra i morgen, så reklamerer vi også der :-) Desuden kører vi i weekenden med hver 6. billet er gratis :-) - find...
24/04/2014

Hør VLR fra i morgen, så reklamerer vi også der :-) Desuden kører vi i weekenden med hver 6. billet er gratis :-) - find fem venner og kom selv med uden beregning :-) Der er jo ikke et øje tørt.....:-)

Go´weekend,

M.v.h

"Skraaningen"

Så har jeg fået et super tilbud på dyrehegn der er godkendt til at holde det meste ude og bl.a. "bukke" inde ;-)Go´Påske...
16/04/2014

Så har jeg fået et super tilbud på dyrehegn der er godkendt til at holde det meste ude og bl.a. "bukke" inde ;-)

Go´Påske :-)

10/04/2014

Uha far har lange arme :-)

Hvis der er nogen der vil bytte et par rundere og en fadbamse eller to, med lidt arbejdskraft i påsken, så er jeg i det modtagelige hjørne :-)

Alle er velkomne, bare skriv jer på her :-)

Hold jer ikke tilbage ;-)

........ I skal ikke være generte :-)

M.v.h.
Haue

Adresse

Vindingvej
Vinding
7100

Telefon

+4522668854

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Skraaningen Coverband Festival Lørdag d. 3. maj 2014 sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del