15/06/2026
Kære borger i Viby Sj. og omegn
City- og Borgerforeningen er i fuld gang med at planlægge dette års høstfest, lørdag, den 29. august. Men vi har desværre mistet både medlemmer i bestyrelsen og nogle af de faste hjælpere ved høstfesten.City- og Borgerforeningen kan ikke afvikle høstfesten uden den nødvendige hjælp til afholdelsen. Vi har derfor brug for DIN hjælp. Kunne du tænke dig at hjælpe med følgende:
Nogle dage før afholdelse af høstfesten:-
Opsætning af bannere
Dagen før afholdelse og tidlig om morgenen på selve dagen:-
Opsætning af skilte for afspærring- Opmærkning til stande og boder- Opsætning af flagstænger
På selve dagen for afholdelse: -
Hjælp til opsyn m.v. under afviklingen af høstfesten
Hjælp til hoppeborg
1 koordinator
2 praktiske til op og nedtagning
2 til at holde øje f.eks. 8 som kan tage en time hver
Måske kan en klasses forældre eller lign. gå sammen og tage en time hver. Ellers vil det nok ikke kunne blive til noget
Når det er slut: - Hjælp med almindelig oprydning.- Hjælp til nedtagning af flagstænger- Hjælp til nedtagning af afspærringVil du hjælpe med ovenstående?:
Hvis du er klar til at hjælpe til at vi kan afvikle dette års høstfest, så send en mail til
[email protected] og fortæl hvad du kan tilbyde.
På forhånd tak for din hjælp.
Med venlig hilsen, på bestyrelsens vegne
Michael Bruhn Rasmussen
Formand for City- og Borgerforeningen i Viby Sj.