04/02/2026
Så er der banko – kom og få hele pladen fuld.
Vi gentager succesen torsdag d. 12. Marts og afholder banko i Slaglille-Bjernede Forsamlingshus arrangeret af Husets Venner.
Dørene åbner kl. 17.30 og spillene starter kl. 18.30. For at deltage skal man købe et støttemedlemskab som koster 25 kr. Betal på Mobilepay nr. 270977. HUSK at anføre ’Støttemedlem’ i beskeden til overførslen samt dit navn og adresse. Et støttemedlemskab dækker husstanden.
Dette pga. banko reglerne fra spillemyndighederne.
Pladerne købes på dagen ved ankomst. Der kan købes brikker, hvis man ikke selv har.
Alle præmier til bankospillet er sponseret af lokale virksomheder. Det vil være muligt at købe kaffe, kage, øl og vand.
NB: Bemærk dette 'kun' er ordinært banko. Altså ingen duer, super, kinesere el.lign.
Vi glæder os til at se jer til en hyggelig aften ☕️
Skriv meget gerne i kommentarfeltet herunder, hvor mange I kommer👇🏼 Så vi noglelunde ved hvor mange borde vi skal sætte op.