06/10/2025
Så er mærkerne til jer der ikke fik udleveret ved registrering netop landet.
Vi starter udsending nu men venligst væbne jer med tålmodighed. Vi skal lige have slikket alle frimærkerne, samt at vi sender med Post Nord 🙏
Skawboerne der er skrevet kan op kan afhente i hallen.