23/12/2025
🎄✨ Glædelig jul fra London Pub! ✨🎄
Vi sender en varm julehilsen til jer alle og lidt ekstra julestemning med på vejen – nyd den sammen med dem, I holder af ❤️
Tusind tak for et fantastisk år på London Pub!
Vi mega glade for allerede nu at kunne afsløre denne skønne nyhed:
🎶 Leo Adolph - Solo indtager London Pub lørdag den 30. maj 2026🎶
Det bliver en aften med god musik, højt humør og ægte pub-stemning – og vi glæder os helt vildt! 🥳🍺