15/01/2026
Kære venner,
Vi tager nu et stort og vigtigt skridt mod at gøre vores drøm om en permanent café og vinbar i Lejre til virkelighed.
Vi har netop fået en vigtig godkendelse fra Fredningsnævnet, hvilket giver os masser af håb for fremtiden! For at komme helt i mål og efterleve alle kommunens krav, holder vi lukket for vinsmagninger i en kort periode, mens vi bygger om og optimerer vores rammer.
Vi er her dog stadig for jer:
• Vin med hjem: Kig forbi og køb vin til hjemmehyggen – vi giver altid en gratis smagsprøve, så du finder den helt rette flaske.
• Ud af huset: Vi booker stadig private smagninger hjemme hos jer. Vi kan skræddersy jeres aften.
Vi har haft en god dialog med lokalpolitikerne og mærker opbakningen til at skabe et stærkt lokalt miljø. Vi glæder os helt vildt til at udvide og byde jer velkommen i vores opdaterede rammer snarest!
Tak for jeres støtte – vi ses over den næste flaske vin!
For en god ordens skyld holder vi lukket - selv de fredage hvor der oprindeligt var planlagt noget.
De bedste hilsner,
Viben, Nicholaj & Maria