12/08/2019
Caféudvalget og Festudvalget søger nye medlemmer
Caféudvalget står for at arrangere fredagscaféer på campus. Der er ca. syv på et år, og vi forventer, at du deltager i dem alle. Som medlem er du med til at planlægge caféerne, reklamere for dem på skolen og de sociale medier, fastlægge tema, gøre kantinen klar, stå i baren under caféerne og selvfølgelig rydde op bagefter. Festudvalget står for at arrangere årets fem fester, og vi forventer, at du deltager i dem alle. Som medlem er du med til at planlægge festerne (herunder valg af kunstnere), reklamere for dem på skolen og de sociale medier, deltage i den praktiske klargøring samt at gøre kantinen klar til almindelig brug den efterfølgende mandag. Det forventes også, at du er klar til at bidrage med ad hoc-opgaver under festen.
I begge udvalg kan vi finde på at hive jer ud fra undervisningen, så du skal have fagligt overskud i form af et karaktergennemsnit på minimum 4 for at komme i betragtning (det gælder selvsagt ikke 1.g’ere endnu). Hvis du er interesseret i at sætte dit præg på skolens sociale arrangementer, så send en kort ansøgning på Lectio til Signe Lundøer Laursen senest d. 20. august med emnefeltet ”Caféudvalg” eller ”Festudvalg”. Vi går efter at sammensætte udvalgene, så både forskellige klassetrin, køn og STX/HHX-elever er repræsenteret.
De bedste hilsner på vegne af udvalgene