02/04/2026
Glædelig påske fra Spisehuset Værløse 🐣🌼
Påsken er tiden til hygge, samvær og gode smagsoplevelser med dem, man holder af.
Hos Spisehuset Værløse vil vi gerne ønske jer en rigtig dejlig påske, og samtidig invitere jer indenfor til vores lækre påskefrokost med 3 serveringer.
Kom og nyd påskens hyggelige stemning sammen med os, og lad os forkæle jer med gode retter og en skøn oplevelse rundt om bordet.
Vi glæder os til at byde jer velkommen til nogle dejlige påskedage hos Spisehuset Værløse. 💛