19/06/2026
I dag fejrer vi husets 112 års fødselsdag 🤩 og derfor er Dannebrog 🇩🇰 atter i toppen af flagstangen 🥳
Vi glæder os over at kunne fejre endnu et år og håber det kommende år, giver rig mulighed for Ørstedbeboere at mødes i det “gamle” hus🤞🏻🙏🏻🥰
Dejlig fredag til alle ☀️😎🍻🥳