17/06/2026
Jeg bliver af og til spurgt, hvorfor jeg har valgt at være brancheautoriseret bedemand.
Mit svar er egentlig ret enkelt... for mig handler det ikke om titler eller certifikater.
Det handler om ansvar.
Når en familie kontakter mig, står de ofte i en af livets sværeste situationer. Derfor mener jeg også, at de skal kunne forvente, at deres bedemand arbejder efter klare faglige og etiske standarder.
Det er blandt andet derfor, jeg har valgt at blive brancheautoriseret gennem Brancheforeningen Danske Bedemænd.
Ikke fordi familierne nødvendigvis spørger efter det.
Men fordi jeg synes, de har krav på det.
For mig er det en naturlig del af at tage mit arbejde alvorligt.
Jan
Indehaver og bedemand