20/08/2017
Information til mine kunder ❤
Jeg har valgt at skrive dette udelukkende som information, og ikke som debat indlæg! Hvis der er nogen der ønsker at kommentere noget, beder jeg den gøre det privat til mig.
Det har været 3 utrolig hårde dage, alting er sket uventet, og det er gået rigtig stærkt!
Ja, Tøzernes Smørrebrød har lukket Butikken...
Jeg har været alene om butikken siden Maj, og har kæmpet mod alle odds. En stor byrde var bestemt da Jyske Bank bad mig finde en anden Bank, de ønsker mig ikke som kunde mere, med eneste begrundelse at jeg nu er alene. Gang på gang har jeg mødt modgang og forhindringer, så kræfterne slap helt op, da jeg heller ikke havde råd til at have en ansat i butikken.
Det er derfor min beslutning at opsige lejemålet, og hensigten var at slutte 30 September. Det var bestemt ikke meningen, at det skulle udvikle sig på denne måde!
Jeg (Vi) havde oprindeligt lavet en mundtlig aftale med udlejer om ikke at betale husleje de sidste to måneder, men at de skulle trækkes fra depositum.Hvilket hun nu benægter. Fredag ( den 18/8-17) ringer hun pludselig istedet, og siger at hun ville komme og lukke butikken, fordi Jeg ikke har betalt husleje!
Hun laver voldsomme scener, og holder døren så mine kunder ikke kan komme ind.
Hun går endog så vidt at politianmelde en af mine kunder.
Det hele har været meget dramatisk, men Venner, bekendte, kunder og tilfældige forbipasserende har ydet en utrolig indsats, og hjulpet mig igennem de sidste 3 dage.
TAK til allesammen ❤❤❤
Jeg beklager alting dybt, jeg er selv dybt rystet og ked af det.
Jeg vil gerne Takke hver og en kunde, for den støtte og opbakning de har givet mig.
Jeg har nydt tiden i Smørrebrødsbutikken, den har været både lærerig, sjov, hård og udfordrende, men absolut det hele værd.
Jeg vil savne Mine kunder og tiden der.
Som alle sikkert har regnet ud, står jeg nu uden arbejde, så mener det vil være oplagt at benytte mig af chancen til at søge nye udfordringer her på siden.
Har du brug for mig?
Kender du nogen der kunne have brug for mig?
Eller har du bare hørt om noget der kunne tænkes at være mig?
Jeg har mange erfaringer, og kan lidt af hvert. Jeg er bestemt ikke bange for at tage en udfordring op, og prøve noget nyt
Tænker du du kan hjælpe mig på vej, eller vil du vide mere, så send mig en privat besked...
Kærlige Hilsner fra
SmørrebrødsTøzen
Susanne Thaarup Jensen
PS. Jeg har lovet en af mine morgen kunder et Dannebrogsflag! Han arbejder for Munck, og kommer fra Hundested....hvis nogen kender denne mand, må de meget gerne bede ham kontakte mig....jeg holder hvad jeg lover!
PPS. Siden Tidernes Smørrebrød vil blive lukket ned inden for få dage, da jeg ellers bliver udelukket fra at få hjælp fra min fagforening.