31/12/2025
𝐊æ𝐫𝐞 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞𝐠𝐧𝐞𝐧💙💛 Igen 𝟏𝟎𝟎𝟎 𝐓𝐀𝐊 for i år! Hvor har i været fantastiske!🙌 Den opbakning i fortsat viser vores lille lokale forretning er 𝐠𝐮𝐥𝐝 𝐯æ𝐫𝐝! Tak for hvert eneste ”like”, ”kommentar” & “deling” her på vores lille Facebook univers. 𝐓𝐚𝐤 𝐟𝐨𝐫𝐝𝐢 𝐢 𝐟𝐲𝐥𝐝𝐭𝐞 𝐩-𝐩𝐥𝐚𝐝𝐬𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐥 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐯𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐃𝐞𝐦𝐨-𝐒𝐡𝐨𝐰👌 Tak for alle jeres besøg i teltet, og for det vildeste 2025 salg💙💛 𝐁𝐚𝐫𝐞 𝐓𝐀𝐊! Det betyder ALT for en lokal forretning som vores! Og selv om vi lige nu er møg trætte, og brugte i teamet, så glæder vi os allerede til at gøre det hele igen i 2026👍 Og vi tør godt love at det bliver 𝐞𝐧𝐝𝐧𝐮 𝐯𝐢𝐥𝐝𝐞𝐫𝐞, 𝐞𝐧𝐝𝐧𝐮 𝐬𝐭ø𝐫𝐫𝐞 𝐨𝐠 𝐞𝐧𝐝𝐧𝐮 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐞👌💙💛 Nu må i alle have et rigtig 𝐆𝐎𝐃𝐓 𝐍𝐘𝐓𝐀̊𝐑! 𝐓𝐚𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐢 𝐚̊𝐫 𝐨𝐠 𝐩𝐚̊ 𝐠𝐞𝐧𝐬𝐲𝐧 𝐯𝐞𝐝 𝐁𝐫ø𝐧𝐝𝐛𝐲 𝐒𝐭𝐚𝐝𝐢𝐨𝐧. 𝐊æ𝐫𝐥𝐢𝐠𝐞 𝐍𝐲𝐭𝐚̊𝐫𝐬 𝐇𝐢𝐥𝐬𝐧𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐚 𝐁𝐨 𝐨𝐠 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐧 𝐚𝐟 𝐊𝐫𝐮𝐝𝐭𝐬𝐡𝐨𝐩’𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐦𝐞𝐭🥂🍾🔵🟡 ,