03/05/2026
Så fik vi afholdt “SYNG MED & SPIS GODT” 🎵🍽️
💛 Tak for en fantastisk aften 💛
Sikke en hyggelig aften med fællesspisning og sang i forsamlingshuset 🎶🏡
Der blev sunget, snakket og spist godt – præcis som det skal være 🙌
En stor tak til alle jer, der deltog og var med til at skabe den gode stemning – og til jer, der støtter op om forsamlingshuset 💛
Det er jer, der gør det hele muligt!