30/09/2025
🥨🍺 ØSTER HORNUM – I GJORDE DET IGEN! 🍺🥨
Hold nu fast en aften! Lederhosen og dirndl var i topform, øllet flød i stride strømme, og fællessangen kunne høres helt til nabobyerne 🎶🍻
Dansegulvet var fyldt fra start til slut, og barpersonalet måtte løbe stærkt for at følge med tørstige gæster 💃🕺
Et kæmpe DANKE SCHÖN til:
💪 De frivillige, der har knoklet før, under og efter festen – fra opsætning og pynt til bar, pølsevogn og oprydning.
🤝 Vores sponsorer, der har bidraget til at skabe rammerne for festen. Uden jeres støtte kunne vi ikke have sat scenen for en så stor oplevelse i vores lille by.
🍺 Og selvfølgelig alle jer fantastiske gæster, der kom med godt humør, sang med af fuld hals, dansede igennem og skabte stimmung hele aftenen. Det er jer, der forvandler en hal til en fest – og sikke en fest, det blev!
Vi glæder os allerede til næste år, hvor vi gentager succesen med non-stop-musik i verdensklasse fra TopSeven, 1-liters-øl, fællessang og højt humør 🥳🍻
Sæt allerede kryds i kalenderen d. 18. september 2026!
Herunder kan I se et lille udpluk af de stemningsfyldte billeder fra aftenen taget af TopSeven 📸🥳
Husk at holde øje her på siden de næste par dage – vi deler snart alle de sjove øjeblikke, som blev foreviget i vores selfie-stand!
EIN PROSIT, ØSTER HORNUM – TAK FOR DENNE GANG OG PÅ GENSYN! 🎉