10/10/2024
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος για τα σεμινάρια χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου, το ΚΕΠΑ αποφάσισε την επανάληψης τους. Τα σεμινάρια είναι ΔΩΡΕΑΝ και θα γίνονται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη από τις 09:30 μέχρι τις 12:45. Τα σεμινάρια ξεκινούν στις 21/10/2024 και τελειώνουν στις 25/11/2024 και θα διεξάγονται στο κτίριο του Κοινοτικού Συμβουλίου Κλήρου.
Για εγγραφές και περισσότερες πληροφορίες δείτε το πιο κάτω σύνδεσμο.
https://www.e-gnosis.gov.cy/training/kepa-events/an55kli99/