23/09/2025
✨ Un any més, hem tingut el plaer de participar a l' !
Gràcies per l’acollida tan càlida ❤️ Sempre és un plaer tornar a compartir la nostra passió per la pastisseria, la gastronomia i l’artesania amb professionals i amants del bon menjar.
Aquest any vam portar dues de les nostres creacions estrella:
🍓 Esfera de xocolata blanca amb esponjós de vainilla, cremós de maduixa del Maresme i crumble
🍋 La nostrea tartaleta de mojito
Dues postres que resumeixen la nostra essència: tradició, innovació i molta il·lusió ✨
Un enorme agraïment al nostre equip per la dedicació i passió que hi posen cada dia, i a tots els professionals i companys del sector amb qui és un plaer compartir aquests moments 🙌
Gràcies a tots els que vau tastar les nostres postres! Fins a la pròxima edició 💛