28/01/2022
På onsdag den 2/2 smäller det! Då har det äntligen blivit dags för slabb😍
Temat? Trailers and chill
Klädkod? Myskläder eller pyjamas
Stämning? På topp!
Vi får äntligen ses på plats igen och det firar vi genom att tar in på nation för en kväll med god mat, dryck och en mysig stämning! Alla som anmält sig via Google formuläret är varmt välkomna👋
📅 Onsdag den 2a februari
🕑 17:30dk
📍Göteborgs nation