02/06/2026
Gott folk, löst folk, alla folk - välkomna till säsong 2026 i Poppy Park.
Då vi smygöppnade i söndags och nu vet att allt funkar som det ska kan vi officiellt kalla säsongen öppnad.
Detta betyder att du som vill köpa säsongkort, klipp-kort eller lösa medlemskap (som aktiv åkare eller bara för att stötta föreningen) nu kan göra det.
Segla in på https://app.wakeque.com för att säkra ditt pass och för att kunna boka dina åk (öppnade tider läggs ut löpande)
För privatbokning av parken, såsom event, företagsgig, möhippor/svensexor eller andra grupper kontakt oss här, via telefon eller mail.
Hoppas på att se er alla i parken i sommar. Leeeeet’s go!
—> bild från i söndags då tog sina första rundor för säsongen!