23/03/2020
Nu wij allen ons uiterste best doen verdere verspreiding van het coronovirus tegen te gaan, is een berichtje bij geluk of verdriet nog krachtiger dan ooit.
Wij willen u er dan ook op attent maken dat wij in de IJmond en Noord Kennemerland u nog steeds van dienst kunnen zijn met een mooi boeket of bloemstuk voor uw geliefden.
Maak gebruik van onze webshop en uw bestelling wordt “aan huis” en “op gepaste afstand” aan u geleverd. Hiermee helpt u ons en kunnen wij nog steeds iemand blij maken.
Dank, Bloemisten de Eeuwige Lente