10/12/2021
לפעמים אני פשוט נהנית להפוך חללים קטנים ופשוטים, למסיבה שהמהות שלה היא כיף.
הכינוי שלי בבית היה ״גל גנרל״, אבל האמת היא, שאני סתם מאוהבת מאז ומתמיד במילה ״פרקטיות״ והפקות קטנות, צנועות יחסית, שמאפשרות לנו להגשים חלומות- אבל רק כאלה עם פרופורציה. (נגיד: מלא ורוד….. מלא מתוק…. מלא בצק…..).
אז הנה שתיים מהסוג הזה שהפקתי מהשבוע האחרון. מוזיקה טובה, אוכל מעולה, תפאורה נעימה לעין, רק ווייבים טובים ושימחה.
מזל טוב למיכּאלה, ולזוהר. שתי בנות שאהובות עליי מאוד, (כמו גם אימותיהן….)
נכון, זה לא פרחים, אבל מבטיחה שזה משמח לבב אנוש באותה מידה….
כמו תמיד, ניסיתי להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר, ולא צריך ללכת רחוק- הם כאן….
על עוגת ה18 המופלאה, הקייטריג המעולההההה (לבושתי לא הספקתי לצלם, לפני שנזלל, אבל היא הספיקה….) והשירות החריג
על הבלונים בגוונים שלא מסתיימים אצלה, בזריזות ידיים מופלאה ושירות מכל הלב
על דוכן הפיצות המופלא, כבר שבע שנים איתי באירועים-סרחיו המופלא (וכבר באירועים של כל החברים והמשפחה, כי פשוט הוא איש מקצוע נדיר) .israel
מאחלת לכולנו שנסיים את השנה רק בשמחות ושנצליח להמשיך ולחגוג ב2022.
ואם חשקה נפשכם באיזה פרח, ממתק, בדוכן או באירוע- אני כאן….
#ברממתקים
#ברמתוקיםלארועים