29/12/2025
Μετά το μεγάλο πάρτυ του καλοκαιριού, σκεφτήκαμε να αναβιώσουμε όλοι μαζί ένα Χριστουγεννιάτικο Disco Party σε έναν χώρο της πόλης που μπορούσε πραγματικά να στηρίξει ένα τέτοιο γεγονός.
Ως μοναδική επιλογή σε κλειστό χώρο είχαμε το Κτήμα Μανιάτη, το οποίο έδειξε διάθεση και στήριξε την προσπάθεια.
Η παρουσία του κόσμου — από τη Μεγαλόπολη, την Αθήνα, την Τρίπολη, ακόμη και την Εύβοια — ήταν συγκινητική για εμάς.
Πάνω από 500 άτομα στήριξαν με την παρουσία τους αυτή την προσπάθεια και συνέβαλαν σε ένα μεγάλο event.
Ευχαριστούμε θερμά:
– τους DJs που έπαιξαν μουσική αφιλοκερδώς,
– τη Μαρία Παπιδάκη, που ένιωσε την ψυχή και τη νότα αυτής της ομάδας και ήρθε στη Μεγαλόπολη,
– τους ανθρώπους που ασχολούνται με τα κοινά της πόλης και στήριξαν με την παρουσία τους,
– τον κ. Χρήστο Συκά για τον όμορφο φωτισμό,
– την κα Βίκυ Νικολάου για την υπέροχη διακόσμηση,
– τους bartenders,
- Τον Σεφ Γιώργο Κουρκουτα
- Τον Αντρέα Γεωργόπουλο για τα βαρέλια που διέθεσε στο χώρο με δικά του έξοδα αποστολής,
– και ιδιαίτερα τα παιδιά της ομάδας και της υποδοχής, που εργάστηκαν αφιλοκερδώς, θυσιάζοντας τη δική τους διασκέδαση για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.
Υπήρξαν ατέλειες. Υπήρξαν αστοχίες και λεπτομέρειες που πάντα μπορούν να γίνουν καλύτερες.
Όμως υπήρχε μεράκι, καλή διάθεση και πραγματική όρεξη να γίνονται όμορφα πράγματα στην πόλη μας.
Καταφέραμε, όλοι μαζί, να πετύχουμε ξανά κάτι μεγάλο.
Να κάνουμε θόρυβο.
Στο μέλλον, με τη συνεργασία των καταστημάτων της πόλης, του Δήμου και του Εμπορικού Συλλόγου, μπορούν να γίνουν ακόμη περισσότερα — αρκεί να υπάρχει διάθεση και πίστη.
⸻
Υ.Γ.
Τα αληθινά, τα ωραία και τα όμορφα της ζωής — όσα έχουν ψυχή —
δεν χτίζονται με μία παρουσία
ούτε σταματούν από μία απουσία ή κάποια ατέλεια.
Σταματούν μόνο όταν οι άνθρωποι
σταματούν να πιστεύουν, να εμπιστεύονται, να προσπαθούν ενωμένοι
και να ονειρεύονται.
Το όνειρο μας..δεν τελείωσε.
Σας ευχαριστούμε για την συγκινητική σας παρουσία και την αγάπη σας ! Χρόνια πολλά!