Emman Kyökki ja Kakku

Emman Kyökki ja Kakku Emman Kyökin ja Kakun toiminta on toistaiseksi keskeytynyt, emmekä tiedä milloin mahdollisesti pääsemme jatkamaan.

Tästä syystä emme toistaiseksi voi vastaanottaa uusia tilauksia.

Tämä kakku meni jälleen sellaisen perheen pienelle nötterölle, jonka ensimmäisiin juhliinkin sain kunnian tehdä kakun 🥹🥹...
12/12/2025

Tämä kakku meni jälleen sellaisen perheen pienelle nötterölle, jonka ensimmäisiin juhliinkin sain kunnian tehdä kakun 🥹🥹💜💜!

Samalla kerron surumielisenä, että Kyökin toiminta on keskeytynyt toistaiseksi yllättävän, vakavan perhetilanteen vuoksi. Tulen ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä jokaiseen Kyökistä tilanneeseen asiakkaaseen ja kertomaan asian erikseen.

Valitettava tosiasia on kuitenkin se, että jatkosta en osaa vielä sanoa mitään. Se, säilyykö Kyökin toiminta tai se, milloin se mahdollisesti jatkuu on valitettavasti vielä täysi mysteeri. Tiedotan asiasta somessa ja jo tilanneille, m***a toistaiseksi emme ota uusia tilauksia vastaan millekään ajankohdalle.

Jo tilanneille: palaan asiaan mahdollisimman pian henkilökohtaisesti, m***a valitettavasti vastausviiveitä ymmärrettävästi esiintyy.

Kiitos ymmärryksestä ja jokaiselle lukijalle rakkaudentäyteistä, taianomaista ja ennen kaikkea herkullista loppuvuotta 💜!

Niin siinä vain kävi, että taas yksi pikkukyökkiläinen täytti vuosia 😍😍!Tämä kyökkiläinen ei ole koskaan tykännyt kakust...
24/10/2025

Niin siinä vain kävi, että taas yksi pikkukyökkiläinen täytti vuosia 😍😍!

Tämä kyökkiläinen ei ole koskaan tykännyt kakusta (mikä RIKOS KAKKUTAITEILIJAN LAPSELTA 😂😂😂🩵!!!), m***a kakkujen ulkonäkö on ollut sitäkin tärkeämpää, ja kakku on aina oltava 😍!

Sinä, pikkukyökkiläiseni, olet taitava kaveri 💗. Empaattinen ihminen 💗. Kaunosielu 💗. Niin herkkä, m***a samalla niin vahva ihminen iästäsi huolimatta 💗! Olemme joutuneet kokemaan paljon yhdessä, m***a aina nousseet siitä parempina itseinämme 💗! Sinä teet minut valtavan iloiseksi ja onnelliseksi joka päivä, vain olemalla sinä 💗 Sinä olet opettanut minulle kaiken äitiydestä ja itsestäni 💗 Sinun ajatuksesi ovat valtavan mielenkiintoisia 💗 Tappelemme joskus, m***a halaamme aina ja selvitämme yhdessä haavamme, vaikka se olisi vaikeaa 💗 Rakastan sinua äärettömän paljon ja olen uskomattoman ylpeä voidessani sanoa, että olen äitisi 💗

Tässä kakussa oli karpalo-kinuskitäyte 💗

Tuttuja ja läheisiä haluan muistuttaa, että eihän kommenroida pikkukyökkiläisen nimeä, jos toivotatte hänelle onnea kommenteissa 💗

01/10/2025

🎼🎵🎶 Tidididididididi tidididididididi Bätmäääääääään 🎼🎵🎶Kuten kaikki varmasti jo tietävät, Kyökin erikoistumisalaksi on ...
17/09/2025

🎼🎵🎶 Tidididididididi tidididididididi Bätmäääääääään 🎼🎵🎶

Kuten kaikki varmasti jo tietävät, Kyökin erikoistumisalaksi on vähän vahingossa tulleet erityisruokavaliokakut 🫢

Olen raaka-ainevalinnoissani hyvin tarkka: valittujen raaka-aineiden maku ja suutuntuma täytyy olla todella hyvä. Kun löydän hyvän tuotteen, en juuri vaihda sitä- tai siihen ainakin tarvitaan hyvin paljon. En juokse uusien, halvempien tuotteiden perään, vaan pysyn hyvin uskollisena paitsi raaka-aine, m***a myös pakkaustarvike- ja työvälinetoimittajia kohtaan. Sama koskee palveluntarjoajia ja yhteistyökumppaneita. Suoraselkäisyys, avoimuus, rehellisyys ja molemminpuoleiseen etuun pääseminen ovat ominaisuuksia, jotka sitouttavat minut. Tällaisia palveluntarjoajia tai yhteistyökumppaneita en vaihda, ellei anneta siihen painavia syitä.

Siksi kerronkin, että lähitulevaisuudessa saattaakin tapahtua jotain jännittävää itseni ja joidenkin erityisruokavalioasiakkaiden kannalta 🤫💙.... siitä enemmän sitten jos, ja kun saan tietää vähän enemmän ja pistettyä koekeittiön surraamaan 😉💙

Siihen asti paljon onnea sille päivänsankarille, jolle tämä gluteenittomista tuotteista oleva kakku meni ja kiitos perheelle luottamuksesta 💙💙💙!

Jokaiselle ruuduntakaiselle ihmiselle ihanaa, kaunista, rakkaudentäyteisrä ja ennen kaikkea herkullista päivää 😋💙!

Vintage, oi vintage-kakut 😍😍😍! Ai, että mä rakastan näitä kaunokaisia 🥰🥰Tässä nimenomaisessa kaunokaisessa oli karpalo-k...
15/09/2025

Vintage, oi vintage-kakut 😍😍😍! Ai, että mä rakastan näitä kaunokaisia 🥰🥰

Tässä nimenomaisessa kaunokaisessa oli karpalo-kinuskitäyte 🥰

Kiitos tilaajalle luottamuksesta ja ruudun taakse joka ikiselle tilanneelle ja tilausta miettivälle nöyrät kiitokset- te pidätte ruoan pöydässä 🥹💗!!

Joskus kaikilla on niitä päiviä, kun tunnet olevasi täydellisen riittämätön. Kun tuntuu, että kaikki, mitä pitäisi olla ...
08/09/2025

Joskus kaikilla on niitä päiviä, kun tunnet olevasi täydellisen riittämätön. Kun tuntuu, että kaikki, mitä pitäisi olla tekemässä jää yllätyspommien ja ylitäyden kalenterin alle. Kun tarjouspyynnöt laahaavat ja juuri siivottu, tahraton koti jää elämäkaaoksen alle. Kun vastoinkäymisillä pommitetaan paljon voimallisemmin, kuin mitä olisit valmis ottamaan vastaan.

Ja sitten, sitten on hyvän ystävän ääni vastamelukuulokkeissa arkisten töiden ohessa ja piristys yllättävältä taholta. Pienen lapsen viaton, puhdas kurottaminen pienen käden hakeutuessa tiukasti äidin käteen juuri ennen nukkumaanmenoa. Paras mahdollinen tulos Oiva-tarkastuksesta. Iso pullo vissyä, kun ei ole ollut mitään mahdollisuuksia keretä asettua syömään. Upean värinen kuu.

Ja sitten on vielä näitä KAKKUJA 💙💙💙💙!! Tämä kakku meni upealle naiselle, joka tuli aikuiseen ikään. Toiveina oli marmorointia, sokerimassaa sai kerrankin käyttää sen ollessa päivänsankarin herkkua, kultaa ja vaaleanpunaista/pinkkiä ja glitteriä sai olla upealle naiselle sopivasti 😍! Ja kakun piti tietysti olla sopiva juuri hänen synttäreilleen, juuri tuohon ikään 💗. Suuri osa tätä työtä on se, että on oltava monella tapaa intuitiivinen. Osata sopivasti haistella keskusteluista sellainenkin, mitä asiakas ei kerro. Seurata puhetyyliä, ehkä sivulauseessakin tulevia hänelle tärkeitä asioita ja sieltä napata vihjeitä siihen, mikä voisi kertoa juuri TÄSTÄ ihmisestä. Ja tällä tavalla näin tämän asiakkaan 💗! Kakun ulkonäköön leivoin paljon symboliikkaa ja toivoin sen kertovan kaikille omanlaisensa tarinan ja herättävän jokaisessa jotain. Halusin kakun olevan "over the top", muttei mauton. Halusin kakun kertovan huikeasta, glamouröösistä naisesta. Eletyistä vuosista ja niiden tuomasta, pirskahtelevasta ilosta ja täsmälleen itsenään olemisen ilosanomasta.

Ihana oli tätä kakkua tehdä! Kiitokset päivänsankarille luottamuksesta ja paljon onnea näin jälkikäteenkin 💙!

25/08/2025

Pienelle prinsessalle meni prinsessan arvoinen kakku 💙!

Toivomuksina olivat Elsa, lila väri, kultaa, macaronseja, pursotuksia. Ja tällainen tuli 🥰 paljon onnea pieni, iso 4v ja perhe 💙💙💙!

No, m***a kukas pieni nötterö siellä uinuu kukkain keskellä 🥰🥰🥰💙?Tämäkin kakku meni nimiäisiin perheelle, jota olen saan...
22/08/2025

No, m***a kukas pieni nötterö siellä uinuu kukkain keskellä 🥰🥰🥰💙?

Tämäkin kakku meni nimiäisiin perheelle, jota olen saanut ilon ja kunnian palvella aikaisemminkin 💙

Mustikka-valkosuklaa oli perheen toivoma täyte ja onneksemme laktoosi kävi, sillä valkosuklaa sitä sisältää 💙

Paljon onnea pienelle Aivan Omasta Nimestä ja koko perheelle pienestä aarteesta sekä suurkiitokset taas luottamuksenosoituksesta 🥹🥹!

Turvallista, seesteistä, palauttavaa ja ennen kaikkea herkullista viikonloppua kaikille Kyökin ystäville 💙!

Rippikakkuja 💙💙💙! Mä vaan jotenkin RAKASTAN tätä väriä 💙💙! Harmoninen, herkkä, rauhoittava. Kakut ovat vähäeleisiä, m***...
21/08/2025

Rippikakkuja 💙💙💙! Mä vaan jotenkin RAKASTAN tätä väriä 💙💙! Harmoninen, herkkä, rauhoittava. Kakut ovat vähäeleisiä, m***a kauniita. Molemmissa kakuissa oli täytteenä vadelma-vanilja, m***a toinen oli rakkaudella tehty maidottomille nautiskelijoille 💙

Kuten moni saattaakin tietää, mun sydämen asiana aivan alusta asti on ollut aitojen, vahvojen ja herkullisten makujen tuominen myös allergioista kärsiville ja erityisruokavalioihmisille 💙! On ihanaa pystyä tarjoamaan näitä unohtumattomia makuelämyksiä myös heille, jotka ovat niin kauan jääneet sitä vaille. Olen saanut mitä kauniimpia viestejä asiakkailta, jotka eivät ole koskaan maistaneet esimerkiksi maukasta, oikein tehtyä allergiakakkua ja jotkut heistä olivat jo luopuneet toivostakin 💔. Erityisesti lasten kohdalla tällaiset viestit koskettavat riipivän syvältä. Kaikki eivät ymmärrä, miten erilaistavia tilanteita allergikkolapset saattavat arjessaan ja juhlissa kokea 💔. Jos voin tarjota yhdellekin tällaiselle asiakkaalleni kokemuksen siitä, että hän voi saada kauniin, maistuvan kakun, joka sopii hänen omiin rajoituksiinsa, m***a ei silti maistu minkään korvikkeelta, olen valtavan onnellinen, ylpeä ja nöyrän kiitollinen 🥹💙!

Samassa yhteydessä haluan kiittää muutamaa kollegaa, joiden olen saanut tietää pyyteettömästi suositelleen minua kakuntekijänä asiakkaille 💙💙💙🥹! Kiitos kovasti Festa Zannoni ja Kinuskilla 💙💙! Festa Zannonin herkkuja olenkin jo saanut itsekin maistella taannoin lounasta tilatessani enkä totisesti joutunut pettymään. Vilkaistessani Kinuskillan sivuja herahti vesi kielelle välittömästi, on ehdottomasti käytävä paikan päällä 😍😍! Toivon kaikkea hyvää, sopivan kiireisiä työpäiviä, menestystä ja paljon rakkautta molemmille kollegoilleni 💙🙏🏻!

Toivotan kovasti onnea rippinuorelle ja koko hänen perheelleen isosta etapista, oli todellinen ilo palvella 💙

Päivä on harmaa, kuin mikä vaan onneksi on värikkäitä kakkuja 😍😍! Tämän kakun saaja oli niin Iso, että oli jo täyttämäss...
18/08/2025

Päivä on harmaa, kuin mikä vaan onneksi on värikkäitä kakkuja 😍😍!

Tämän kakun saaja oli niin Iso, että oli jo täyttämässä Kolme Kokonaista Vuotta 😍! Hänelle olen saanut ilon ja kunnian tehdä kakut aina ristiäisistä saakka ja tuntuu aivan uskomattomalta, että se pieni käärö, jota ristiäisiä tarjoillessani ihailin on nyt kolme 🥹🥹 uskomatonta, miten aika rientää!

Tämän kakun sisus oli samaa, kuin, mitä ristiäiskakussakin oli ja se oli suklaakakkupohja, vadelmamousse ja kinuskia 😋 montaa murua kakkua ei ollut jäänyt 🫢🤣💙!

Paljon onnea pieni, iso päivänsankari sekä koko perhe 💙🩷💛!

Aamun toiveikas kajo, auringon iloinen tervehdys varovasti puiden takaa 💛 toivo, kepeys, elämänilo 💛Näitä kaikkia löytyy...
15/08/2025

Aamun toiveikas kajo, auringon iloinen tervehdys varovasti puiden takaa 💛 toivo, kepeys, elämänilo 💛

Näitä kaikkia löytyy 1-vuotta täyttäneen sankarin ensimmäisestä synttärikakusta 💛💛💛! Myös kakun sisällä kupli ilo ja kepeys, sillä täytteeksi valittiin herkullisen kirpsakka sitruunamousse 😋😋😋!

Oli aivan ihana tehdä tätä kakkua! Gluteenittomista tuotteista oli tämäkin kakku, kuten niin monet muutkin taideteokset käsistäni 💛🙏🏻 käytän tässä tilaisuuden hyväkseni ja muistutan, että samoissa tiloissa Kyökissä käsitellään gluteenia, joten 100% gluteenittomuutta emme voi taata. Kysyn kuitenkin kaikilta asiakkailta palautetta, eikä yksikään ole vielä ainakaan kertonut, että oireita olisi tullut. Kaikkeni toki teen sen eteen, kaikkien allergeenien puolesta! Suosittelen kuitenkin esimerkiksi anafylaksiasta ruoka-aineiden suhteen kärsiviä kääntymään allergeenivapaan leipomon puoleen 🙏🏻💛. Mahdolliset tilaukset siis omalla vastuulla, mikäli tällaista taustaa löytyy.

Paljon onnea vielä jälkikäteenkin pienelle päivänsankarille sekä perheelle vauvavuoden selättämisestä 💛!

Aurinkoista, kepeää ja ihanaa päivää joka ikiselle ruudun taakse 💛!

Tämä kakku meni rippinuorelle 💙💙! Kakku kätki sisäänsä vadelma- ja salmiakkimousset 😋😋Salmiakkimoussesta pikkufaktaa: ei...
14/08/2025

Tämä kakku meni rippinuorelle 💙💙! Kakku kätki sisäänsä vadelma- ja salmiakkimousset 😋😋

Salmiakkimoussesta pikkufaktaa: ei suositella mm.sydän- ja verisuonisairauksista kärsiville (erityisesti verenpainetauti ja sydämen vajaatoiminta) eikä raskaana oleville! Muuten tämä mousse onkin EHDOTTOMASTI yksi omista suosikeistani ikinä 😍😍!

Paljon onnea nuorelle isosta etapista ja koko perheelle nuoren tukemisesta etapin äärelle 💙

Kaunista päivää, Kyökin ystävät 💙!

Osoite

Pietilä
Järvenpää

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Emman Kyökki ja Kakku :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Emman Kyökki ja Kakku :lle:

Jaa

Kategoria