22/12/2016
Avui farem un post diferent ja que ha ocorregut un fet que no ens ha agradat i volem compartir-ho amb vosaltres:
Us exposem els fets;
Ens vam apuntar al concurs d'aparadors que realitza l'Ajuntament del Masnou per Nadal 2016 amb els dos aparadors que tenim.
A les bases s'exposa que durant la setmana del 12 al 18 de Desembre 3 membres d'un jurat professional visitarien els comerços participants.
Passen els dies i quan s'està a punt d'acabar la setmana de visita del jurat, (dia 16) truquem a l'Ajuntament per assabentar-nos si el jurat passaria o no, ja que la setmana s'acabava i no havia vingut ningú. No vam veure cap grup de persones mirant l'aparador, ni ningú fent fotos, ni ningú es va presentar com a tal. La resposta a la trucada va ser que l'encarregada no hi era i que ja passaria el fotògraf (en cap moment ens van parlar de jurat) dissabte a la t**da (que no obrim i ja ho sabien ja que els hi vam enviar un mail amb l'horari) o dilluns.
Va arribar dilluns al matí i el fotògraf va venir a fer les fotos amb molta pressa, cosa que va desencadenar que hagués de tornar a la t**da perquè les fotografies no es veien bé. Parlant amb ell ens va comentar que des de l'Ajuntament l'havien avisat que vingués dissabte a la t**da però que es va trobar la botiga tancada (aquí ja es veu la falta de comunicació), i que tenia pressa perquè havia d'anar a altres comerços a fer les fotos.
Ahir, dimecres 21, surten els tres finalistes a la web de l'Ajuntament on s'hi remarca que un jurat ha escollit els aparadors seguint les bases.
Veient que per la nostra botiga no ha passat el jurat, i que de dos aparadors que tenim, algú ha escollit un dels dos sense el nostre criteri, hem decidit fer una queixa formal a l'Ajuntament que hem fet aquest matí. Més t**d hem pogut parlar amb la tècnica de cultura, responsable d'aquest concurs, i les seves explicacions han estat inadequades des del nostre punt de vista. En cap moment ens han dit ni el nom dels membres del jurat, ni ens han sabut dir quan han passat per la botiga.
És més, ens han dit que el que decideix les fotografies que van a concurs és el fotògraf i que ella no havia vist cap. Es van passant la pilota i sembla que no hi hagi cap responsable que controli el tema. Ens sentim profundament decebudes i no volem que quedi en res, ja que si es fa un concurs amb unes bases, aquestes s'han de complir.
La nostra queixa no té res a veure i repetim, res a veure amb el resultat del concurs. Ens queixem perquè les bases que el propi Ajuntament ha redactat, no han estat complertes. Ja que en les bases (punt 5 que podeu veure a la fotografia) s'exposa que un jurat professional ha de passar per cada comerç que hi participa durant la setmana del 12 al 18 per veure in situ els aparadors. I això no ha passat. I ens preguntem doncs, com han estat escollides les fotos i qui ha decidit els finalistes.
Aprofitem per ensenyar-vos els nostres aparadors fets a mà que anaven a concurs.