01/03/2024
❌ Regler for festen står sidst i opslaget ❌
HALFEST I KØNG FORSAMLINGSHUS
For unge, fra 8 klasse til og med 18 år.
Det holdes i Køng forsamlingshus,
byvejen 39
5620 Glamsbjerg
Den 18 maj 2024 🤩
Prisen 95 kr .
HALFEST med Dj Mikkel Bender fra mobildiskotek Diskotek Max Quality som spiller fra kl. 21 -kl. 01
(Dørene åbnes kl. 20.30 og lukkes for indgang kl. 22)
Arrangør: Køng forsamlingshus
Max procenten på alkohol er 16.4% (som svare til små sure)
Og drikkelse skal selv medbringes i en pose hvor de voksne står for at udlevere til de unge mennesker 🤩
Der skal betales med
MobilePay på 2497KM
Personen som deltager SKAL stå i kommentar feltet .
Hvis du har spørgsmål til arrangementet, kan du kontakte
Gitte Holm Nielsen , [email protected]
tlf. 61446211
ellers via vores side.
Sidste salgsdag for billetter er 15 maj 2024 🤩
OBS: Når du køber billetten vedkender du også, at billetten anvendes af en person der opfylder adgangskravene.
❌ Sådan er reglerne til ungdomsfesten i Køng forsamlingshus ❌
Aldersgrænse og indgangen:
Festen er fra 8. -klasse og op til 18 år.
Gyldig ID skal kunne fremvises ved indgangen, hvis dette forlanges.
Har du købt billet og er under aldersgrænsen vil du blive nægtet adgang og billetten, vil ikke blive refunderet.
Møder man meget fuld op vil der blive ringet efter forældrene!
Vi forbeholder os ret til, at visitere, tjekke tasker og lign. Findes der genstanden som ikke må medbringes til festen (f.eks. stoffer, puff bars, v**e, alkohol over 16,5%, våben mm.) destrueres disse.
Forældre og politi kan blive tilkaldt.
Nægter man at lade sig visiteres, bliver man bortvist og billetten refunderes ikke.
Drikkelse:
Du medbringer din egen drikkelse i en pose, som sættes i baren med dit indgangsnummer på.
Alt drikkelse skal være ubrudt emballage og med max. 16,5% alkohol.
Medbringer du alkohol som er anbrudt, hjemmeblandet eller over de 16,5 % vil det blive konfiskeret og destrueret.
Personalet i baren, vil udlevere din drikkelse til dig. Vurderer de, at du har fået for meget alkohol, vil de udskænke et glas vand.
Der sælges IKKE alkohol, men du kan købe sodavand og chips i baren.
HUSK, man behøver IKKE drikke alkohol for, at deltage i festen.
HUSK, at tage dit drikkelse med hjem når festen slutter. Glemt drikkelse bliver efter festen destrueret.
Hvis du ikke opfører dig ordentligt til festen, vil du få en advarsel.
Overholder du ikke det, vil du blive bedt om, at forlade festen. Skulle dette ske, vil billetten heller ikke blive refunderet og man kan risikerer, at man nægtes adgang til den/de kommende fester.
Kort sagt - opfør jer pænt, og hjælp fortsat hinanden med, at gøre halfesterne til trygge, sjove og hyggelige
aftener 🥳🥳
Og husk - til festen har vil voksne til og gå rundt og passe på de unge mennesker hele tiden, også udenfor så de unge ikke har mulighed for at gemme andet alkohol og andre ting i hække osv 😀
Billetten koster 95 kr .
Kære Forældre
Det er helt og holdent jer forældre, der har ansvaret for hvor meget de unge har med af alkohol til festen.
Når barpersonalet har udskænket drikkelsen i baren, har vi ikke længere ansvaret for, hvad der sker med drikkelsen på gulvet.
Men vi er på gulvet og holde øje.
Vi ved også, at festen indebærer, at de unge mennesker måske deltager i forfester inden. Vi har derfor ikke ansvaret for hvad der evt. er indtaget til forfesten men igen møder de meget fulde op vil i blive kontaktet.
Det er jer forældre, som har ansvaret sammen med jeres unge mennesker, at få aftalt hvad og hvor meget der evt. må drikkes af alkohol i løbet af hele aftenen.
Mange hilsner .
Bestyrelsen i Køng forsamlingshus 🤩